Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2012 00:02 - Млада дама стояла и ....
Автор: badge Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1017 Коментари: 1 Гласове:
4




Млада дама стояла и чакала полета си в залата на едно голямо летище.


И тъй като се налагало да почака дълги часове, тя решила да си купи книга, за да мине по-бързо времето й. Решила да си купи и пакет бисквити. 

Тя седнала на едно кресло във VIP чакалнята на летището, за да отпочине и да почете на спокойствие. 

От другата страна на креслото, където лежали бисквитите, седнал мъж, отворил списание и започнал да чете.


Когато тя взела първата бисквита, мъжът също се протегнал и взел една. Тя се почувствала подразнена, но не казала нищо. Помислила си: 

“Какво нахалство! Ако аз бях в настроение щях да го ударя заради дързостта му!”

След всяка бисквитка, която тя си взимала, и мъжът на свой ред си взимал една. 

Това я вбесявало, но тя не искала да прави сцени. 

Когато останала само една бисквитка, тя си помислила: “хм... Какво ли ще направи сега този нахален мъж?” 

Тогава, мъжът взел последната бисквитка, разделил я на половина и й дал едната част.

Ах! Това и дошло твърде много! 

Тя беше изключително ядосана вече! 

Викайки и оскърбявайки мъжа, тя взела книгата и багажа си и се втурнала към терминала.


Когато се настанила на мястото си в самолета, тя погледнала в чантата си, за да извади очилата си, и за нейна огромна изненада, нейният пакет с бисквитки лежал вътре – недокоснат и неотворен!


Тя била забравила, че била сложила своите бисквитки в чантата си.

Мъжът бил разделил своите бисквитки с нея, без да се чувства ядосан или огорчен.

...докато тя била много ядосана, мислейки, че тя дели своите бисквитки с него. 
И сега нямало начин да обясни... Нямало начин да се извини.”




Има 4 неща, които не може да върнете обратно.



Камъкът...

...след като е хвърлен!


Думата...

...след като е казана! 


Мигът...

...след като е пропуснат!


Времето...

...след като е отминало!





Гласувай:
4



1. анонимен - Хареса ми, защото и аз съм подвла...
01.04.2012 00:43
Хареса ми,защото и аз съм подвластна отвреме на време към подобни емоции.юи всеки път разбирам,че не си е заслужавало.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: badge
Категория: Забавление
Прочетен: 120172
Постинги: 61
Коментари: 53
Гласове: 176
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930