Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2012 18:12 - БЛАГОДАРЯ
Автор: badge Категория: Забавление   
Прочетен: 996 Коментари: 0 Гласове:
1



 imageimageЗа хората, които са били до мене, за вярата, която никога не стихна. За волята, която никога не спря да стене. За смисъла, когато трябваше да се усмихна. За фалшивата любов, която преоткрих, ... за маските на всеки лош приятел. За върховете, които с рани покорих, за завистта на поредния предател. За болката, която в себе си почувствах, за мъката в душата и сърцето. За сълзите, с които над щастието блудствах, за фалшивите усмивки на лицето. За дупките, в които падах, за хората, които все ме спъваха. За силата, с която от земята ставах, за думите, с които ме разкъсваха. Благодаря на миналото си за тези личности, които ме убиха, нараниха и издигнаха. За всички трапове по пътя и неравности, за хората, които в чувствата не вникнаха. Благодаря на онези, които в мен не вярваха, които не разбраха смисъла на мойте грешки. Завист, болка и лъжи душата ми каляваха, за да им покажа, че грешките ми са човешки ..



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: badge
Категория: Забавление
Прочетен: 120124
Постинги: 61
Коментари: 53
Гласове: 176
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930